Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Link en rechts in de motor ruimte heb je die veerpoot verhogingen zitten waar de Mc Pherson poot in hangt,daarboven zit een gat met het lager derin waar de poot in draait,rond dat gat zit een op staant randje van 3/4/5mm hoog,de maat tussen die opstaande randje bedoel ik,deze moet dacht ik 99cm zijn.
Link en rechts in de motor ruimte heb je die veerpoot verhogingen zitten waar de Mc Pherson poot in hangt,daarboven zit een gat met het lager derin waar de poot in draait,rond dat gat zit een op staant randje van 3/4/5mm hoog,de maat tussen die opstaande randje bedoel ik,deze moet dacht ik 99cm zijn.
Ik zie wat je bedoelt. Bij mij staan ze in het midden gecentreerd, en niet zo naar de zijkant toe. Of jouw idee een oplossing kan zijn, weet ik niet. Als je straks toch de binnenschermen gaat doen, is het misschien verstandiger, om dan alles volgens de fabrieksmaatvoering weer te herstellen. Dan hoef je ook niks "interim" te verzinnen. Of zeg ik nou iets geks?