Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
er is namelijk vrij weinig te krijgen voor de Tech-1
Deze is wel goed zelf uit te lezen via paperclip methode
Willem [/quote]
eerlijk gezegt kan ik er niet uit komen met de paperclip. knipper zo onregelmatig en snel dat ik er niet uit kom en bij kan houden met het tellen. had ook een filmpje op youtube gezien ivm het knipperen. dat ging best wel langzaam en was goed te tellen maar die van mij kan je het bijna niet bijhouden. heb hier een kabel liggen voor het uit lezen van diagnose maar de software die ik er bij kreeg is tech2 en dat werkt niet dus vandaar de vraag
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
zo bent eruit wat het is. het was de immobiliser. heb mijn sleutels laten vallen en bleek dat de chip uit mijn sleutel was gevallen. weet ik dat er zo iets in zit haha....... ach weer een dure les en een nieuwe sleutel.