S ST1 V6 Post best veel 27 feb 2012 #1.021 @decibel001 wrote:Ik kan je verzekeren dat de huidige prijs heel wat lager ligt.... Klopt.
S stefansmilde Post best veel 29 feb 2012 #1.025 @Duurt wrote:raad het plaatje volgens mij staat deze nu op mp tekoop :hmmz
M mantallica Loopt hier de deur plat 1 mrt 2012 #1.026 @stefansmilde wrote:@Duurt wrote:raad het plaatje volgens mij staat deze nu op mp tekoop :hmmz heb gezocht op mp maar kan die niet vinden :hmmz is dit een echte TE, of replica? heel veel details lijken er wel op, zoals motor, motorsteunen en uitlaat....
@stefansmilde wrote:@Duurt wrote:raad het plaatje volgens mij staat deze nu op mp tekoop :hmmz heb gezocht op mp maar kan die niet vinden :hmmz is dit een echte TE, of replica? heel veel details lijken er wel op, zoals motor, motorsteunen en uitlaat....
M mantallica Loopt hier de deur plat 1 mrt 2012 #1.027 Al wel een foto gevonden, het is deze kun je zien aan de dicht gemaakte gaten in de voor spoiler.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 1 mrt 2012 #1.028 Oke das die die is tyd terug ook voor bij gekomen was toen verhaal bij toch
A anoniem Hoort bij de inboedel 1 mrt 2012 #1.029 Deze Manta is op pagina 1 voorbijgekomen op dit topic Bij deze een paar foto's van de restauratie. Auto staat nu helaas totalloss op Martkplaats, maar gezien de sper, geventilleeerde schijven, kenteken en de andere onderdelen geen slechte vraagprijs http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...A+/vEGjknR4/n8BZ2yW9s=&fta_ind=5&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze Manta is op pagina 1 voorbijgekomen op dit topic Bij deze een paar foto's van de restauratie. Auto staat nu helaas totalloss op Martkplaats, maar gezien de sper, geventilleeerde schijven, kenteken en de andere onderdelen geen slechte vraagprijs http://auto.marktplaats.nl/oldtimer...A+/vEGjknR4/n8BZ2yW9s=&fta_ind=5&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
M mantallica Loopt hier de deur plat 1 mrt 2012 #1.030 Oh, wist niet dat dat de zelfde was jammer dat die zo aan het eind is gekomen, de foto's op mp kun je al zien dat de kas goed krom is :thumbdown
Oh, wist niet dat dat de zelfde was jammer dat die zo aan het eind is gekomen, de foto's op mp kun je al zien dat de kas goed krom is :thumbdown
M mantallica Loopt hier de deur plat 1 mrt 2012 #1.031 hier staat nog een mooie replica te koop http://www.gebrauchtwagen.de/autos/....html;jsessionid=cea7eef2bff0b49f6918b4c77a43" onclick="window.open(this.href);return false;
hier staat nog een mooie replica te koop http://www.gebrauchtwagen.de/autos/....html;jsessionid=cea7eef2bff0b49f6918b4c77a43" onclick="window.open(this.href);return false;
B Black Magic Loopt hier de deur plat 1 mrt 2012 #1.032 liggen mooie vloermatten in is het een nederlander
S stefansmilde Post best veel 1 mrt 2012 #1.033 deze heeft ook op mp tekoop gestaan zat toen wel een nederlands kenteken op
A anoniem Hoort bij de inboedel 1 mrt 2012 #1.034 bij deze nog een paar van deze toch wel bijzondere Manta; nu de laatsten :???:
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 1 mrt 2012 #1.035 blijft toch jammer dat je zoiets overkomt nadat je hem net klaar hebt niet gek veel plezier ervan gehad
blijft toch jammer dat je zoiets overkomt nadat je hem net klaar hebt niet gek veel plezier ervan gehad
V voyageboy Post best veel 2 mrt 2012 #1.036 ik zou die manta graag nog willen redden howr ik vind hem ontzettend mooi. maar ik ben niet zo rijk
A anoniem Hoort bij de inboedel 2 mrt 2012 #1.037 @voyageboy wrote:ik zou die manta graag nog willen redden howr ik vind hem ontzettend mooi. maar ik ben niet zo rijk Als je gezond bent ben je rijk :???: Je kunt altijd nog bieden, maar hij is ook krom bij de C-stijl en dat kun je denk ik niet weer recht trekken.
@voyageboy wrote:ik zou die manta graag nog willen redden howr ik vind hem ontzettend mooi. maar ik ben niet zo rijk Als je gezond bent ben je rijk :???: Je kunt altijd nog bieden, maar hij is ook krom bij de C-stijl en dat kun je denk ik niet weer recht trekken.
V voyageboy Post best veel 3 mrt 2012 #1.038 @Duurt wrote:@voyageboy wrote:ik zou die manta graag nog willen redden howr ik vind hem ontzettend mooi. maar ik ben niet zo rijk Als je gezond bent ben je rijk :???: Je kunt altijd nog bieden, maar hij is ook krom bij de C-stijl en dat kun je denk ik niet weer recht trekken. haha daar heb je een punt haha.. maar hij heeft al hogere biedingen gehad.
@Duurt wrote:@voyageboy wrote:ik zou die manta graag nog willen redden howr ik vind hem ontzettend mooi. maar ik ben niet zo rijk Als je gezond bent ben je rijk :???: Je kunt altijd nog bieden, maar hij is ook krom bij de C-stijl en dat kun je denk ik niet weer recht trekken. haha daar heb je een punt haha.. maar hij heeft al hogere biedingen gehad.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 3 mrt 2012 #1.039 maar bieders moeten ook maar op komen dagen of reageren :shock: mijn ervaring is bieders zijn vervelers en zonder geld en niets beters te doen :hmmz
maar bieders moeten ook maar op komen dagen of reageren :shock: mijn ervaring is bieders zijn vervelers en zonder geld en niets beters te doen :hmmz
A anoniem Hoort bij de inboedel 4 mrt 2012 #1.040 Hier kun je de schade goed zien en nog 1 in betere tijden