Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooie foto's, deze had ik nog niet gezien, wist wel dat hij had meegedaan.
De rally's waar ze daar in rijden zijn vaak tijd-rally's, het gaat er dan om met een constant gemiddelde een bepaald traject af te leggen.
Dit soort tijdritten word in Nederland ook wel georganiseerd, alleen heet het dan vaak geen rally. Rally is denk ik voor veel gemeenten een beladen woord, in een land waar de auto alleen maar als melkkoe wordt gezien.
Als het goed is geeft deze TE inmiddels ook weer zwarte randen om de motorkap, zoals het ooit geweest is.
De eigenaar van de blauwe heeft er trouwens nog 2 gehad waarvan er ook 1 in Nederland is
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
De rechter spiegel zat er origineel wel op, maar dan aan de linkerkant gemonteerd, zo lijkt het tenminste.
Aan de rechterkant zat normaal geen spiegel gemonteerd, was wel even missen tov. de vorige manta die er wel 2 had, maar ik vond het ook zonde om gaten in de deur te boren.