origineel gepost door 1llusion
Nu ik weet waar de mijne op getaxeerd is vindt ik 4000 wel een tegenvaller voor een in de staat waarin de jouwe zich bevind.
Is er ook rekening gehouden met de zeldzaamheid van de uitvoering die je hebt. 56 exemplaren totaal in NL
Ik had die van jou minimaal op 6k gezet.
Het gaat er niet om wat je ervoor krijgt bij verkoop, maar wat je ervoor moet betalen om een gelijkwaardig model te krijgen met alle opties en accessoires die op jou Calibra aanwezig zijn.
Daar moet je ook arbeidsloon bij tellen en aangezien alleen je interieur in de staat zoals in jou auto niet te koop is in NL tegen redelijke bedragen en ze ook niet te vinden zijn met het leer in een dusdanig goede staat in nl moet je daar al gouw 750 euro extra voor neertellen. en dan heb ik alleen het interieur nog maar besproken.
Tja ik weet niet hoe zo'n taxateur daar naar kijkt. Het zal idd wel zo zijn dat verschillende taxateurs verschillende bedragen op zullen geven. Misschien was dit niet een Opel liefhebber

.
Op zich wat je zegt is wel weer waar, mijn accessoires en mijn interieur, maken het bedrag misschien wel laag, als ik weer een special edition zou kopen en die opties er bij moet gaan kopen/zoeken.