mantadevil
Hoort bij de inboedel
tja die ascona verhuist ook erg vaak van eigenaar
moet zeggen vind ombouw leuk ,maar zit geen dak bij
en interieur:cry
en ligt dacht ik een 1.2 in
maar prijs is redelijk vind ik nu ,maar goed blijft wel dat er geen dak bij zit
moet zeggen vind ombouw leuk ,maar zit geen dak bij
en interieur:cry
en ligt dacht ik een 1.2 in
maar prijs is redelijk vind ik nu ,maar goed blijft wel dat er geen dak bij zit