Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hey, ik heb een probleem als ik mijn subwoover Hazard 5000 aansluit aan me versterker Gravity 1600 dan eerst groene lampje brande maar met instellen het rode protection lampje . kan iemand me helpen Bedankt
nou slecht is remco nog niet hoor.ik heb een renegade 1600 versterker.en daar speel ik al jaren een dubbel subkist op hoor van 2x600 en het speeld echt perfect hoor.kijk wil je echt mee doen met wedstrijden is dit natuurlijk niet iets wat je nodig heb.maar voor een beetje opvulling aan je muziek.is het perfect hoor.
ik heb 1 keer een setje boxen bij remcoshop besteld 2x280 watt.. sloot ze aan op men jbl versterker en boem bij alle 2 de boxen men tweeters ertussen uit geblazen.. sindsdien nooit meer wat gekocht daar ( sorry voor het off topic gelul maar moest het even kwijt en de gene die het topic geopend heeft is ook niet zo heeeel erg spraakzaam )