Subwoofer overleden???

Hallo,

Sinds gisteren werkt mijn subje niet meer :(

Mijn versterker krijgt wel gewoon stroom en heb alles opnieuw aangesloten hoe als het voorheen ook werkte maar mijn subwoofer dreunt niet meer :( :(

Ik zou echt niet weten wat het probleem zou kunnen zijn want hij werkte wel en zo uit het niets niet meer :wtf

Ik hoop dat jullie een oplossing hebben.

M.V.G.

Alrick

ruik eens aan je subwoofer ( ruikt hij verbrand ??) dan is je sub kapot

druk heel zachtjes je vlies van je subwoofer op en neer ( kraakt hij ?? ) sub kapot

wat kan je sub aan ?? 200 rms 300 rms 400 rms ??

en wat kan je versterker aan 200 rms 300 rms 400 rms ??

Het makkelijkste om te controleren of je versterker het nog doet is om er een losse speaker aan te hangen.

En welkom op het forum! :thumb

Ik heb geroken aan de sub maar hij stinkt niet en heb hem ook gevoeld maar hij kraakt ook niet maar kan het ook zijn dat er ergens een kabelbreuk zit???

Kabelbreuk, rca kabels, massa spoor radio, etc, etc.

Heb je geen los speakertje liggen om even te testen?

Ik heb het net geprobeerd met mijn hoedenplank speakers maar als ik die aansluit werken ze ook niet terwijl de versterker wel stroom krijgt heeeel apart

dat zijn weerstanden... eindtrappen zijn schakelingetjes met transistors of buizen die een signaal meer vermogen geven.

Maar het kan ook aan je radio zelf / rca kabels liggen.

Zeker 1000 watt rms sub en zeker 400 watt rms versterker :jerry

Geen geluid uit je versterker is 9van de 10 keer je trappen die eruit liggen

@soepkiepe wrote:ff de kabel van de subwoofer op de gewone luidspreker doen, kijken als ie het dan wel doet.

heb je dat al geprobeerd?

als ie het dan wel doet moet je het namelijk toch wel bij je versterker zoeken.

maar zal eerst de makkelijke dingen gaan doen en dan pas eens aan de versterker zelf gaan prutsen haha

Terug
Naar boven