C Corsake61 Post best veel 4 okt 2012 #1 ik zou graag mijn stuurwiel veranderen van mijn B'tje.Liefst eentje van een Astra G of Vectra B2 met radiobediening.Iemand een idee of dit past?
ik zou graag mijn stuurwiel veranderen van mijn B'tje.Liefst eentje van een Astra G of Vectra B2 met radiobediening.Iemand een idee of dit past?
J joop1970 Hoort bij de inboedel 6 okt 2012 #2 Ja, airbag werkt dan ook. Stekkertje moet je wel even omsolderen kleur op kleur. @tamiya: Alleen de airbag is uitwisselbaar, zoals ik al zei is de naaf verschillend.
Ja, airbag werkt dan ook. Stekkertje moet je wel even omsolderen kleur op kleur. @tamiya: Alleen de airbag is uitwisselbaar, zoals ik al zei is de naaf verschillend.
T tamiya Komt hier geregeld 6 okt 2012 #3 In een Astra G/Zafira A zit toch hetzelfde stuur als in een Corsa B? :hmmz
D dion87 Hoort bij de inboedel 4 okt 2012 #5 volgens mij kan je het nog gekker maken en zelf een astra H stuur erin doen. je zit alleen met het gekut hoe je het met stekkers doet
volgens mij kan je het nog gekker maken en zelf een astra H stuur erin doen. je zit alleen met het gekut hoe je het met stekkers doet
J joop1970 Hoort bij de inboedel 4 okt 2012 #6 Vectra b1/b2 sturen passen in je corsa. Wel moet je de airbag sleepring ook uit de vectra halen anders werkt je stuurwielbediening niet. Astra g sturen passen niet, naaf is groter.
Vectra b1/b2 sturen passen in je corsa. Wel moet je de airbag sleepring ook uit de vectra halen anders werkt je stuurwielbediening niet. Astra g sturen passen niet, naaf is groter.