H Haasje17 Forumbewoner 22 feb 2011 #1 Ik denk dat mijn stuurpomp niet meer wordt aangestuurd door de ecu is er een manier om dit te testen en hem rechtstreeks aan te sluiten op de accu?
Ik denk dat mijn stuurpomp niet meer wordt aangestuurd door de ecu is er een manier om dit te testen en hem rechtstreeks aan te sluiten op de accu?
H Haasje17 Forumbewoner 2 mrt 2011 #10 ECU laten herstellen, nu doet mijn stuurpomp het af en toe? Nog iemand suggesties??
H Haasje17 Forumbewoner 2 mrt 2011 #11 ECU laten herstellen, nu doet mijn stuurpomp het af en toe? Nog iemand suggesties??
H Haasje17 Forumbewoner 16 mrt 2011 #12 Stuurpomp werkt nogsteeds niet goed. Weet iemand wat ik op de stekkers van de stuurpomp aan spanning zou moeten meten?
Stuurpomp werkt nogsteeds niet goed. Weet iemand wat ik op de stekkers van de stuurpomp aan spanning zou moeten meten?
H Haasje17 Forumbewoner 16 mrt 2011 #13 Stuurpomp werkt nogsteeds niet goed. Weet iemand wat ik op de stekkers van de stuurpomp aan spanning zou moeten meten?
Stuurpomp werkt nogsteeds niet goed. Weet iemand wat ik op de stekkers van de stuurpomp aan spanning zou moeten meten?