Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoezo wil je dat weten, de problemen met een stuurhuis van een C is meestal olie lekkage. Er is dan maar één afdoende middel en dat is vervangen. De olie lekkage komt in de meeste gevallen voor aan de bijrijders zijde daar waar de stuurstang aan het stuurhuis word gemonteerd.
Gelukkig zijn er tegenwoordig ruilstuurhuizen te krijgen. Nieuw zijn ze rond de 1500 euro, ruil is ongeveer de helft daarvan.
@GTS2.2DTI wrote:Hoezo wil je dat weten, de problemen met een stuurhuis van een C is meestal olie lekkage. Er is dan maar één afdoende middel en dat is vervangen. De olie lekkage komt in de meeste gevallen voor aan de bijrijders zijde daar waar de stuurstang aan het stuurhuis word gemonteerd.
Gelukkig zijn er tegenwoordig ruilstuurhuizen te krijgen. Nieuw zijn ze rond de 1500 euro, ruil is ongeveer de helft daarvan.
Ik heb geen lekkage. Als ik in een bocht naar links stuur. Dan merk ik dat er iets niet goed is. Een soort vertraging. Er zit speling op de linkerarm van het stuurhuis. Maar is dit onderdeel los te verkrijgen. Anders wordt het een ander stuurhuis.