Hallo, mijn vectra c 2002 had al na 4 jaar een lek stuurhuis, omdat Opel geen coulance wilde hanteren heb ik ermee doorgereden en 1 á 2 keer per jaar laten bijvullen. Vorig jaar de auto werd toen 10 wilde Opel niet langer bijvullen en werd hij afgekeurd voor de APK. Toch maar een nieuw stuurhuis in laten zetten. Nu bijna een jaar later hebben ze de Vectra opnieuw afgekeurd vanwege lekkende of gescheurde stuurhuishoezen. Mijn vraag; als je het stuurhuis hebt laten vervangen, horen daar de hoezen niet bij??
Groet, Pim
Groet, Pim