E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 15 jan 2012 #1 Ik heb een vraagje, kan een b2 stuur in een b1 en andersom? En kan ik de airbag, zelf in het nieuwe stuur zetten of wisselen? Erwin
Ik heb een vraagje, kan een b2 stuur in een b1 en andersom? En kan ik de airbag, zelf in het nieuwe stuur zetten of wisselen? Erwin
wim-v6 Forumbewoner 15 jan 2012 #2 Je hebt kans dat de airbagstekker anders is, dan moet je het Airbag lint mee vervangen dacht ik... Willem
Je hebt kans dat de airbagstekker anders is, dan moet je het Airbag lint mee vervangen dacht ik... Willem
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 16 jan 2012 #3 Maar ik zou dan bijv, me eigen airbag erop kunnen zetten. Erwin
S sw_reijnders Forumbewoner 16 jan 2012 #4 @wim-v6 wrote:Je hebt kans dat de airbagstekker anders is, dan moet je het Airbag lint mee vervangen dacht ik... Willem nee dan moet je het knalmechanisme van je oude airbag overschroeven dan weet je zeker dat het altijd werkt . . . zit maar met 4 boutjes achterop de zak vast. airbags zijn uitwisselbaar mits je rekening houdt met stuurwielbediening
@wim-v6 wrote:Je hebt kans dat de airbagstekker anders is, dan moet je het Airbag lint mee vervangen dacht ik... Willem nee dan moet je het knalmechanisme van je oude airbag overschroeven dan weet je zeker dat het altijd werkt . . . zit maar met 4 boutjes achterop de zak vast. airbags zijn uitwisselbaar mits je rekening houdt met stuurwielbediening
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 16 jan 2012 #5 Stuurwiel bediening en zonder zijn niet uitwisselbaar? Erwin
S sw_reijnders Forumbewoner 16 jan 2012 #6 ach, dan heb je van die gaten aan je stuur zitten . . . is zo'n rotzicht. en andersom krijg je de airbag er niet ingedrukt :vertag
ach, dan heb je van die gaten aan je stuur zitten . . . is zo'n rotzicht. en andersom krijg je de airbag er niet ingedrukt :vertag