Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo als hier boven vermeld mijn stuur met succes vervangen maar nu kwam ik er in het donker achter dat de verlichting van mijn stuurbediening niet meer werkt. Voor de rest werkt de stuurbediening wel.. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Kan bij vergeetachtigheid wel is vergeten ingeplugd worden
Neeee, ik niet, maar mijn neef was het vergeten... hij plaatste nl. een flink overpriced OPC stuur, waar ik nooit zoveel geld zou voor geven, maar als hem dat gelukkig maakt :thumbup
Helaas alles aangedrukt maar nog steeds geen verlichting. Verder werkt de stuurbediening perfekt maar het is in het donker erg irritant. Kan het zijn dat de ledjes op een 1 of andere manier zijn doorgebrand?
Hallo allen, ik heb een astra 2006 gekocht zonder lederen stuur. Nu ben ik van plan om het stuurwiel te vervangen met een lederen stuur. (2e hands) een maat van me gaf aan dat ik beter geen stuur kan kopen waar geen airbag in zit, want het overzetten zou storingen kunnen veroorzaken. Is hier iemand bekend mee? Alvast bedankt!
Helaas alles aangedrukt maar nog steeds geen verlichting. Verder werkt de stuurbediening perfekt maar het is in het donker erg irritant. Kan het zijn dat de ledjes op een 1 of andere manier zijn doorgebrand?
Hallo allen, ik heb een astra 2006 gekocht zonder lederen stuur. Nu ben ik van plan om het stuurwiel te vervangen met een lederen stuur. (2e hands) een maat van me gaf aan dat ik beter geen stuur kan kopen waar geen airbag in zit, want het overzetten zou storingen kunnen veroorzaken. Is hier iemand bekend mee? Alvast bedankt!