Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toen ik mijn astra kocht had de vorige eigenaar hem verlaagd met hulpveren....Idioot natuurlijk want dat ding stuiterd nu alle kaneten op. Nu wil ik er een schroefset of originele veren onder zetten. Heeft iemand die nog liggen of een idee voor een goede oplossing??
@Botho wrote:Toen ik mijn astra kocht had de vorige eigenaar hem verlaagd met hulpveren....Idioot natuurlijk want dat ding stuiterd nu alle kaneten op. Nu wil ik er een schroefset of originele veren onder zetten. Heeft iemand die nog liggen of een idee voor een goede oplossing??
wat voor type astra?
ik heb nog voor een type g een schroeset nieuw in doos
@Botho wrote:Toen ik mijn astra kocht had de vorige eigenaar hem verlaagd met hulpveren....Idioot natuurlijk want dat ding stuiterd nu alle kaneten op. Nu wil ik er een schroefset of originele veren onder zetten. Heeft iemand die nog liggen of een idee voor een goede oplossing??
wat voor type astra?
ik heb nog voor een type g een schroeset nieuw in doos