Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb eens een vraagje onze vectra b is nog al spoepel geveert nu willen we de auto niet verlagen maar wel stuger krijgen iemand een idee en heeft er iemand ervaring met stugere spiraal veren die de orginele hoogte hebben ?
das net het probleem vrouwtje wil hem niet lager hebben vrouwen :argue en aan gezien de dempers verder goed zijn dacht ik aan stugere spiraal veren want die dragen toch de caroserie de heletijd.
@yzf1kr wrote:Hoe weet je dat de dempers nog goed zijn?
80% hier op het forum rijdt met versleten dempers rond. Maar zolang ze niet lekken zijn ze nog goed denken ze.
en je dempers kan je testen aan de auto hij mag een op gaande en een neergaande slag maken en dan moet de auto op rij hoogte staan doet hij een 3de slag dan zijn je demper op
De mijne waren, zoals boven getest (auto neerduwen en loslaten) nog uitstekend. Maar bij een grote beurt vertelden ze dat ze op waren. Dus nieuwe eronder. En man! Dat scheelde zo enorm veel! Leek wel een andere auto!
Ik heb gewoon rondom OEM Monroe Reflex dempers zitten, Dempen Prima, lekker stug (Stugger als de gemiddelde sport edition), maar op lange halen toch weer soepel...