Origineel gepost door Ronaldo
Origineel gepost door Laue
Origineel gepost door Ronaldo
Origineel gepost door kobelko
Het californische bedrijf verzend alleen met ups, had dus weinig keus want van
de zending zelf regelen weet ik niet veel, zodoende. Ik verbaasde mij over de
te betalen kosten aan UPS. Snel zijn ze , maar kennelijk willen ze daar ook dik op verdienen. :wtf je kan beter eerst landelijk laten verzenden en dan een container vervoerder zoeken en dan over laten komen in onderdelen ......een nieuw 360 blok voor zo'n 600+ pk ( compleet !!met toebehoren ) kost omgerekend zo'n 12000 euro .....landelijk vervoer naar bijvoorbeeld washington kost 70 euro ( via een kleine eenmansbode en een beetje gewicht ) daarna de container in naar nederland voor 100 euro ..................alles ligt apart en verpakt ....

en is dus geen compleet blok voor de douane
haha denk je dat mensen dat niet eerder geprobeerd hebben? daarom zit er op motoronderdelen opgeteld net zoveel invoerrechten als een compleet blok
. er zijn idd veel die dat doen .......en nog kom je goedkoper uit als je de goede containervervoerder weet :jerry als voorbeeld een complete rubberset( deuren motorkap ect ect voor een amerikaan ) wat hier in nederland 800 euro kost en in Atlanta 40 dollar

vervoer was omgerekend 30 euro als ik me nie vergis . een complete 5.7L met een paxtondingblower (zelfs overkompleet gezien extra pakkingen die erbij zaten ) was 2700 $. verschepen was 100 euro in de container het was nog wel ff wachten op een carterpan die in een andere doos zat en die kwam een weekje later

...... ( om ff "haha" aan te halen .... ) we doen het overigens ook met divegear vanuit Istanboel:jerry
Rubbers en divegear is natuurlijk ander spul dan motoronderdelen,lagers,tandwielen e.d. daar zit gewoon veel invoerrechten op en daar kun je niet onder uit. of je nu een heel blok of een deel koopt. Qua vervoer moet je gewoon een goede expediteur hebben met een wekelijkse consoldatie container uit de USA
Intervracht.nl:angel