Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik ben vandaag trug gekomen van 2 weken ski vakantie..
een dag eerder als gepland omdat ik in mijn vakantie telefoon heb gehad van pivari dat ik mijn tieg vrijdag (morgen) op kan halen.. Dus morgen weet ik meer...:hmmz
ik ben 3 weken geleden nog geweest en toen was er niks veranderd.. dus ik ben heel benieuwd...
ik ben vandaag trug gekomen van 2 weken ski vakantie..
een dag eerder als gepland omdat ik in mijn vakantie telefoon heb gehad van pivari dat ik mijn tieg vrijdag (morgen) op kan halen.. Dus morgen weet ik meer...:hmmz
ik ben 3 weken geleden nog geweest en toen was er niks veranderd.. dus ik ben heel benieuwd...
Wel foto's maken gelijk hea !!! Ene ik zou donders goed controleren of het geen afraffelwerk is..Zowel lekker niet betalen. Hoorde van Wesley al een paar verhalen...
ff -offtopic aangezien er toch nog geen foto's zijn ik heb al een keer discussie met die kerel gehad. Mijn wagen stond bij DG-custom leather voor mijn loungebank, begon die kerel die daar toevallig was af tegeven op mijn wagen. In middels reed ik al 2 jaar zo.. per toeval belde hij mij op voor een nummer van iemand..
hehehe.. toen hebben we ff lekker gedicusieerd.... :jerry:jerry:jerry
persoonlijk vind ik hem heel erg duur, maar het werk wat ik gezien heb is wel netjes. Maar das heel persoonlijk