Stotterende auto

Hallo,



Ik he been opel corsa uit 1998.

De laatste tijd stottert mijn auto een beetje.

Dit is wanneer ik op snelheid ben, en een constante snelheid rijd.

Als ik gas geef is er niks aan de hand, ook niet wanneer ik mijn gaspedaal loslaat.

Dus het is echt alleen als op een bepaalde snelheid blijf



Als ik mijn auto met de neus van de drempel parkeer, en de rest op de drempel duurt het langer voordat deze begint te stotteren.



Waar kan het aanliggen? Ik dacht zelf dat mijn filter of iets dergelijks vies is, en ik dit met een flesje wat je in de tank moet gieten op kan lossen.



Graag jullie ervaringen/meningen.



Alvast bedankt!
 
Als het filter dichtzit, zal die juist bij belasting moeilijker moeten lopen en niet op deellast.



Filter moet eens in de 60.000km vervangen worden en hangt onder de auto naast de benzinetank.



denk je probleem eerder te wijten is aan een vervuilde stationair regelaar, gasklep en/of EGR



Willem
 
Terug
Naar boven