Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zou me er niet druk om maken je zegt zelf dat allebei de sleutels goed werken dus misschien een keer voor gekomen dat de sleutel niet werd herkent en vandaar deze fout.
Komt wel vaker voor dat er een fout in staat die later nooit meer terug komt, dealer kan je ook niet meer vertellen.
Voor de vroege vectra c is een modificatie voor de cim module. Waneer deze niet is gedaan krijgt men later vaak startproblemen. Wellicht heeft het daarmee temaken.
Kunt met de opcom gewoon de foutcode resetten. Misschien eens een nieuwe batterij in je AB stoppen :hmmz Ik heb bij mijn 2004 overigens nog nooit een 'sleutellampje' zien branden. Niet voor mijn nav mod en niet na. Toen is er wel een nieuwe CIM ingegaan. Kunt ook met de opcom zien hoeveel sleutels er aangemeld zijn. Als ie daar gewoon nog staat is er volgens mij niks aan de hand.
@jraaf wrote:Kunt met de opcom gewoon de foutcode resetten. Misschien eens een nieuwe batterij in je AB stoppen :hmmz Ik heb bij mijn 2004 overigens nog nooit een 'sleutellampje' zien branden. Niet voor mijn nav mod en niet na. Toen is er wel een nieuwe CIM ingegaan. Kunt ook met de opcom zien hoeveel sleutels er aangemeld zijn. Als ie daar gewoon nog staat is er volgens mij niks aan de hand.
MvG Jraaf
Had beide batterijen vervangen en het probleem is opgelost :thumb
Moest wel eerst de auto handmatig open maken en een keer op contact zetten want dan leest die de sleutel weer in en werkt de deurvergrendeling weer :thumbup