Heb even voor de gein de Corsa C van m"n schoonouders onder de OP COM gehad en gaf deze fout code aan:
B1485 - Inductiespanning dynamo klem 61, spanning te hoog
(01) - Niet aanwezig
Is dit een probleem of moeten we hier iets aan doen.
Brand geen lampie in daschboard.
Dirkjan
B1485 - Inductiespanning dynamo klem 61, spanning te hoog
(01) - Niet aanwezig
Is dit een probleem of moeten we hier iets aan doen.
Brand geen lampie in daschboard.
Dirkjan