storing gasklep positioneer sensor

mario1612

Post weinig
ik heb een storing mischien kan iemand me hier op het forum ermee helpen

als ik de motor start blijft hij lopen maar hij staat op het punt om uit te vallen

als ik gas geef gaat hij tot een bepaald toerental 3000 3500 en dan valt hij terug en gaat hij weer naar de 3500 en valt hij weer terug

als ik de stekker uit trek van de sensor dan kan ik gewoon gas geven tot de toerenbegrenzer

heb de sensor al paar x vervangen maar daar licht het niet aan

heb een 2 rij's ecu

mvg

Ik heb precies het zelfde probleem gehad, bij mij was het het verkeerde type sensor, dus moest gasklephuis om zetten met de de goede sensor.

Je hebt een kleine en grote sensor, het probleem had ik met de grote en kleine sensor was later goed.

Als je ze allebij hebt liggen, even eraf en dan wisselen om te testen.

Succes

Ik heb precies het zelfde probleem gehad, bij mij was het het verkeerde type sensor, dus moest gasklephuis om zetten met de de goede sensor.

Je hebt een kleine en grote sensor, het probleem had ik met de grote en kleine sensor was later goed.

Als je ze allebij hebt liggen, even eraf en dan wisselen om te testen.

Succes

jah ik heb het kleine type sensor erop heb nog wel een groot type liggen

maar hebben deze ook 3 pins aansluiting of ?

dan ga ik het vanavond direct proberen

jah ik heb het kleine type sensor erop heb nog wel een groot type liggen

maar hebben deze ook 3 pins aansluiting of ?

dan ga ik het vanavond direct proberen

jah ik heb een irmscher erop en kreeg het probleem ook nu heb ik die andere erop gezet

dat groter type

nu krijg ik back fire naar mijn gasklephuis?

jah ik heb een irmscher erop en kreeg het probleem ook nu heb ik die andere erop gezet

dat groter type

nu krijg ik back fire naar mijn gasklephuis?

heb de compleete kabel boom nagemeten stekker voor stekker en het moet goed zijn

die back fire had ik met die oude gasklep sensor niet maar die nieuwe types kin je ook afstellen

ligt het daar niet aan of te lage brandstof druk?

heb de compleete kabel boom nagemeten stekker voor stekker en het moet goed zijn

die back fire had ik met die oude gasklep sensor niet maar die nieuwe types kin je ook afstellen

ligt het daar niet aan of te lage brandstof druk?

Terug
Naar boven