O opelremco Komt hier geregeld 28 jun 2013 #1 Heb een nette achterbumper van Berry over kunnen nemen en wil deze laten spuiten. Maar nu wil ik de stootstrips verwijderen zonder dat ik die ronde klemringetjes gelijk vern$#@k. Hoe doe je dat een beetje met beleid en netjes.
Heb een nette achterbumper van Berry over kunnen nemen en wil deze laten spuiten. Maar nu wil ik de stootstrips verwijderen zonder dat ik die ronde klemringetjes gelijk vern$#@k. Hoe doe je dat een beetje met beleid en netjes.
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 28 jun 2013 #2 Met een kleine platte schroevendraaier rondom omhoog wippen tot ze er af ploppen.
O opelremco Komt hier geregeld 28 jun 2013 #3 Zo'n vermoeden had ik al,maar wilde het even zeker weten. Voordat ik wat sta te vernielen. Thanks!!
2 2slow Loopt hier de deur plat 29 jun 2013 #4 Die ringen willen wel eens hardnekkig zijn... maar het is idd wel de manier.
O opelremco Komt hier geregeld 29 jun 2013 #5 Neem rustig de tijd en doe voorzichtig.Word zo langzamerhand moeilijk om nog dingetjes nieuw te bestellen.
Neem rustig de tijd en doe voorzichtig.Word zo langzamerhand moeilijk om nog dingetjes nieuw te bestellen.
2 2slow Loopt hier de deur plat 29 jun 2013 #6 Ja, die stootstrips kon ik 2 jaar geleden nog wel nieuw krijgen maar een aanzuigslang niet meer. Dus soms beter niet te lang wachten.
Ja, die stootstrips kon ik 2 jaar geleden nog wel nieuw krijgen maar een aanzuigslang niet meer. Dus soms beter niet te lang wachten.
O opelremco Komt hier geregeld 29 jun 2013 #7 Idd,gelukkig willen ze hier bij de dealer nog wel eens wat tijd zetten in het zoeken naar onderdelen. Ik zal eens kijken of ik ook nog een nieuw setje kan krijgen.Mn eigen zijn ook niet erg fris meer.
Idd,gelukkig willen ze hier bij de dealer nog wel eens wat tijd zetten in het zoeken naar onderdelen. Ik zal eens kijken of ik ook nog een nieuw setje kan krijgen.Mn eigen zijn ook niet erg fris meer.
K KadAstra-EF Forumbewoner 29 jun 2013 #8 Anders Deinum Franeker benaderen, deze kan ook onderdelen bestellen die in de Opelwereld niet meer zijn te verkrijgen. Rik
Anders Deinum Franeker benaderen, deze kan ook onderdelen bestellen die in de Opelwereld niet meer zijn te verkrijgen. Rik