P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 10 apr 2013 #503 Blijf die ene zin toch prachtig vinden: Als je bijdehand denkt te zijn en deze te kopen voor je kinderen "omdat ze toch niet zoveel nodig hebben" bel ik de kinderbescherming. :wors
Blijf die ene zin toch prachtig vinden: Als je bijdehand denkt te zijn en deze te kopen voor je kinderen "omdat ze toch niet zoveel nodig hebben" bel ik de kinderbescherming. :wors
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 11 apr 2013 #505 ja, of deze: doe jezelf een plezier en zoek verder..... :jerry
M Makko Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #506 Die hond, hahaha kale plek waar het zwaailicht heeft gezeten.
S soepkiepe Forumbewoner 12 apr 2013 #508 de hond is leuk ja, en die snap ik de zeemeermin lijkt niet echt op een zeemeerminpak. maar die van die kale vent snap ik ff niet. ziet er zo op het 1e gezicht toch gewoon uit op een kale vent die een date wil. zie ik wat over het hoofd? :angel
de hond is leuk ja, en die snap ik de zeemeermin lijkt niet echt op een zeemeerminpak. maar die van die kale vent snap ik ff niet. ziet er zo op het 1e gezicht toch gewoon uit op een kale vent die een date wil. zie ik wat over het hoofd? :angel
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #510 @soepkiepe wrote:maar die van die kale vent snap ik ff niet. ziet er zo op het 1e gezicht toch gewoon uit op een kale vent die een date wil. zie ik wat over het hoofd? :angel zie je zijn hoofd? dan zie je wss niets over het hoofd.... :jerry zijn blik in zijn ogen is volgens mij voornamelijk het "interessante" aan die add.... denk ik.
@soepkiepe wrote:maar die van die kale vent snap ik ff niet. ziet er zo op het 1e gezicht toch gewoon uit op een kale vent die een date wil. zie ik wat over het hoofd? :angel zie je zijn hoofd? dan zie je wss niets over het hoofd.... :jerry zijn blik in zijn ogen is volgens mij voornamelijk het "interessante" aan die add.... denk ik.
M Makko Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #511 Die hond, hahaha kale plek waar het zwaailicht heeft gezeten.
S soepkiepe Forumbewoner 18 apr 2013 #512 http://www.marktplaats.nl/a/doe-het...1902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; gerrit, ik weet niet hoe je het doet, maar anders maak hem ff zichtbaar hier. (en leg ff uit hoe je het doet als je wil haha)
http://www.marktplaats.nl/a/doe-het...1902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; gerrit, ik weet niet hoe je het doet, maar anders maak hem ff zichtbaar hier. (en leg ff uit hoe je het doet als je wil haha)
S soepkiepe Forumbewoner 12 apr 2013 #513 de hond is leuk ja, en die snap ik de zeemeermin lijkt niet echt op een zeemeerminpak. maar die van die kale vent snap ik ff niet. ziet er zo op het 1e gezicht toch gewoon uit op een kale vent die een date wil. zie ik wat over het hoofd? :angel
de hond is leuk ja, en die snap ik de zeemeermin lijkt niet echt op een zeemeerminpak. maar die van die kale vent snap ik ff niet. ziet er zo op het 1e gezicht toch gewoon uit op een kale vent die een date wil. zie ik wat over het hoofd? :angel
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 18 apr 2013 #514 Ik heb "knipprogramma" op mijn laptop, kun je gewoon een stuk scherm selecteren en uitknippen:
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 12 apr 2013 #515 @soepkiepe wrote:maar die van die kale vent snap ik ff niet. ziet er zo op het 1e gezicht toch gewoon uit op een kale vent die een date wil. zie ik wat over het hoofd? :angel zie je zijn hoofd? dan zie je wss niets over het hoofd.... :jerry zijn blik in zijn ogen is volgens mij voornamelijk het "interessante" aan die add.... denk ik.
@soepkiepe wrote:maar die van die kale vent snap ik ff niet. ziet er zo op het 1e gezicht toch gewoon uit op een kale vent die een date wil. zie ik wat over het hoofd? :angel zie je zijn hoofd? dan zie je wss niets over het hoofd.... :jerry zijn blik in zijn ogen is volgens mij voornamelijk het "interessante" aan die add.... denk ik.
S soepkiepe Forumbewoner 18 apr 2013 #516 thnx peter. ik heb vista oenatje. maar volgens mij kan ik wel ff printscreen doen, dan in paint zetten, dan de randen weg knippen, dan opnieuw opslaan, dan uploaden, dan plaatsen... :agent
thnx peter. ik heb vista oenatje. maar volgens mij kan ik wel ff printscreen doen, dan in paint zetten, dan de randen weg knippen, dan opnieuw opslaan, dan uploaden, dan plaatsen... :agent
S soepkiepe Forumbewoner 18 apr 2013 #517 http://www.marktplaats.nl/a/doe-het...1902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; gerrit, ik weet niet hoe je het doet, maar anders maak hem ff zichtbaar hier. (en leg ff uit hoe je het doet als je wil haha)
http://www.marktplaats.nl/a/doe-het...1902299e17a0270b34509bada&previousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false; gerrit, ik weet niet hoe je het doet, maar anders maak hem ff zichtbaar hier. (en leg ff uit hoe je het doet als je wil haha)
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 18 apr 2013 #519 Ik heb "knipprogramma" op mijn laptop, kun je gewoon een stuk scherm selecteren en uitknippen:
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 18 apr 2013 #520 ja, dat kan natuurlijk ook net zo makkelijk, alleen wat meer werk