Stoelverwarming aangesloten en nu ? Astra G

Hallo.

Had een vraagje over me stoelverwarming heb alles aangesloten onder mijn stoel en dashboard (knopjes).Alleen moet ik nog weten welke zekeringen ik nodig heb hiervoor, waar ze erin moeten in de zekeringenkast want heb helaas geen handleiding bij de auto.

Alvast bedankt

IMAG0218.jpg

IMAG0217.jpg

Uit een 99 astra g

Michel

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk

Shit had gehoopt dat het die kleine zekeringen waren. Dan moet ik die maandag gaan kopen of even goed zoeken. Kan ik het trouwens uit proberen met de zekering van de achterraam verwarming die is 40a en die er eigenlijk in moet is 30a

hmmm :hmmz volgens mij heb ik een andere zekeringkast. ik heb 2 zekeringen moeten plaatsen voor stoelverwarming. 1x 20a en 1x 5a

Ik heb in mijn astra g (1998) helemaal niks moeten plaatse

Heb destijds schakelaars gekocht uit Engeland kleur groen

Kapje via ebay gekocht orgineel met 3 gaten 1 stoel verwarming 2 tc schakelaar 3 stoel verwarming

Erin geplugd onder stoel ook en alles werkte...

En wat is dit toch een geniale update....

Ideaal stoelverwarming (nu wil ook nooit meer zonder deze luxe )

@AstraG187 wrote:Shit had gehoopt dat het die kleine zekeringen waren. Dan moet ik die maandag gaan kopen of even goed zoeken. Kan ik het trouwens uit proberen met de zekering van de achterraam verwarming die is 40a en die er eigenlijk in moet is 30a

In die doos zitten ook een paar reserve zekeringen, op de foto die hier eerder gepost is zijn dat de zekeringen rechtsboven (grijsgekleurd)

Terug
Naar boven