Ik vroeg me pas af of het mogelijk is de stoelen in een corsa b te verlagen. Eventueel dmv een frame uit een andere opel. Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb een schuifdakje en zit redelijk rechtop. Helaas komt mn hoofd vaak tegen het dak aan, ook van de passagier.
Ik heb een schuifdakje en zit redelijk rechtop. Helaas komt mn hoofd vaak tegen het dak aan, ook van de passagier.