P paulko Lid 14 jan 2011 #1 hoi Wil m'n stoel, opel rekord E2 1985 verder naar achteren zetten in de uiterste stand heb ik te weinig ruimte. Moet ik de sledes daarvoor verzetten, of weet iemand iets anders bedankt paul
hoi Wil m'n stoel, opel rekord E2 1985 verder naar achteren zetten in de uiterste stand heb ik te weinig ruimte. Moet ik de sledes daarvoor verzetten, of weet iemand iets anders bedankt paul
E eccabrio Lid 14 jan 2011 #2 Hallo Paul, Misschien heb je iets aan volgend schrijven van de-senator-man: opel, senator, monza, omega Technische Informationen,opel, senator, monza, omega, commodore, rekord, cih, cih motor, dohc, tuning, club, sechszylinder, autobahnstormers, Autobahn Stormers, umrüstungen, info, anleitungen, umbau, hecktriebler forum, forum, technik www.senator-monza.de M. vr. gr. Erik
Hallo Paul, Misschien heb je iets aan volgend schrijven van de-senator-man: opel, senator, monza, omega Technische Informationen,opel, senator, monza, omega, commodore, rekord, cih, cih motor, dohc, tuning, club, sechszylinder, autobahnstormers, Autobahn Stormers, umrüstungen, info, anleitungen, umbau, hecktriebler forum, forum, technik www.senator-monza.de M. vr. gr. Erik
E eccabrio Lid 14 jan 2011 #3 Hallo Paul, Misschien heb je iets aan volgend schrijven van de-senator-man: opel, senator, monza, omega Technische Informationen,opel, senator, monza, omega, commodore, rekord, cih, cih motor, dohc, tuning, club, sechszylinder, autobahnstormers, Autobahn Stormers, umrüstungen, info, anleitungen, umbau, hecktriebler forum, forum, technik www.senator-monza.de M. vr. gr. Erik
Hallo Paul, Misschien heb je iets aan volgend schrijven van de-senator-man: opel, senator, monza, omega Technische Informationen,opel, senator, monza, omega, commodore, rekord, cih, cih motor, dohc, tuning, club, sechszylinder, autobahnstormers, Autobahn Stormers, umrüstungen, info, anleitungen, umbau, hecktriebler forum, forum, technik www.senator-monza.de M. vr. gr. Erik