P Peter. Komt hier geregeld 7 nov 2011 #1 Hallo, Zijn de stickers die op het beeldscherm van de boordcomputer van een Vectra A zitten nog nieuw te krijgen? Met vriendelijke groet, Peter
Hallo, Zijn de stickers die op het beeldscherm van de boordcomputer van een Vectra A zitten nog nieuw te krijgen? Met vriendelijke groet, Peter
R roodrunner Komt weleens kijken 7 nov 2011 #2 Ik weet niet welke stickers jij bedoeld, maar je zou eens bij de vod kunnen informeren. Lijkt mij de snelste manier om er achter te komen. Groeten, Patrick
Ik weet niet welke stickers jij bedoeld, maar je zou eens bij de vod kunnen informeren. Lijkt mij de snelste manier om er achter te komen. Groeten, Patrick
R roodrunner Komt weleens kijken 7 nov 2011 #3 Ik weet niet welke stickers jij bedoeld, maar je zou eens bij de vod kunnen informeren. Lijkt mij de snelste manier om er achter te komen. Groeten, Patrick
Ik weet niet welke stickers jij bedoeld, maar je zou eens bij de vod kunnen informeren. Lijkt mij de snelste manier om er achter te komen. Groeten, Patrick
L lemmuh Komt hier geregeld 7 nov 2011 #4 Er is hier iemand op het forum die van die stickertjes heeft laten maken, ook nog in verschillende talen. Naam weet ik even niet, en heb ook geen bericht meer in mn inbox staan, misschien via de zoekfunctie? Jeroen
Er is hier iemand op het forum die van die stickertjes heeft laten maken, ook nog in verschillende talen. Naam weet ik even niet, en heb ook geen bericht meer in mn inbox staan, misschien via de zoekfunctie? Jeroen
L lemmuh Komt hier geregeld 7 nov 2011 #5 Er is hier iemand op het forum die van die stickertjes heeft laten maken, ook nog in verschillende talen. Naam weet ik even niet, en heb ook geen bericht meer in mn inbox staan, misschien via de zoekfunctie? Jeroen
Er is hier iemand op het forum die van die stickertjes heeft laten maken, ook nog in verschillende talen. Naam weet ik even niet, en heb ook geen bericht meer in mn inbox staan, misschien via de zoekfunctie? Jeroen