G gregflor Lid 9 aug 2008 #1 Waar o waar kan je stickersets kopen oor een ascona dit in de 400 kleuren??
M Martin 2.0S Komt weleens kijken 9 aug 2008 #2 Je opent voor elke vraag een nieuw topic?:hmmz Misschien maar een project topic openen en daarin je vragen stellen?
Je opent voor elke vraag een nieuw topic?:hmmz Misschien maar een project topic openen en daarin je vragen stellen?
G gregflor Lid 9 aug 2008 #3 Iedere keer een nieuw topic is gemakkelijker als iemand de zoekmachine gebruikt.
T teddy Lid 10 aug 2008 #4 geef maar een u2utje kan wel aan een stickersset komen kost zo rond de 275,- euro tedddy
T teddy Lid 10 aug 2008 #6 hallo de stickerset is alleen wat op de motorkap,de spatborden en de deuren zit dus de drie kleursticker . er staat hier ergens een zwarte ascona 400 volgens mij bij het ascona sport verhaal en die heeft er zo,n stickerset op teddy
hallo de stickerset is alleen wat op de motorkap,de spatborden en de deuren zit dus de drie kleursticker . er staat hier ergens een zwarte ascona 400 volgens mij bij het ascona sport verhaal en die heeft er zo,n stickerset op teddy
T teddy Lid 10 aug 2008 #7 hallo corres dit is de ascona die ik bedoelde bedankt voor het plaatsen van de foto teddy
G gregflor Lid 20 aug 2008 #9 Mooie stickerset , wel wat aan de prijzige kant. Weet iemand toevallig de afmetingen hiervan?? De breedte en de lengte van de stroken.
Mooie stickerset , wel wat aan de prijzige kant. Weet iemand toevallig de afmetingen hiervan?? De breedte en de lengte van de stroken.
L larsjeG40 Komt hier geregeld 21 aug 2008 #10 waarom zullen ze het dak niet meegespoten hebben? vind hem met die stikkers wel onwijs mooi