origineel gepost door air
Jaguar X300 as voor de 6 liter V12 en 4.0 Supercharger van 1995 tot en met 1997. Die hebben standaard een dergelijk koppel.
Heb je gelijk 5 gaats verbinding ;-)
Ferry
Dit is zeker geen starre as...:thumbdown
Als je naar onafhankelijke wielophanging wilt ombouwen kun je beter BMW spul gebruiken, makkelijk te vinden, vele overbrengingsverhoudingen en sterk.
De vertanding van een steekas (dus van wiel naar diff)van een Opel hebben wij er ook wel eens afgetrokken hoor, C20LET met 320 pk in c kadett Caravan met 100%sper. Die 100% sper was onze redding, konden we in ieder geval nog thuis komen.

Alu staartstuk ook al eens afgescheurd...
Voor mijn c kadett ben ik ook nog aan het kijken naar een sterkere achteras. Moet ongeveer 400 pk aan de wielen kunnen verdragen...:jerry De tip die ik gekregen heb is de achteras van een Hyundai H200 bus. Maar ik begin gewoon met een gelaste Manta 3.44 as met een stalen staartstuk. grip is er toch niet genoeg, dat scheelt natuurlijk flink met de belasting op de as.
Volvo as wil ik me nog weleens in verdiepen, die zijn nog wel redelijk makkelijk te vinden. welk type Volvo heeft de smalste as?