S soepkiepe Forumbewoner 6 sep 2012 #81 omg!! waarom denken jullie gelijk dat ik op me zelf heb gestemd dan? ik heb op silver gestemd hoor! beetje jmmr die oordelen dus nee, ik heb niet op me zelf gestemd, zo kinderachtig ben ik niet. ben natuurlijk wel nieuwsgierig wie wel op mij heb gestemd haha
omg!! waarom denken jullie gelijk dat ik op me zelf heb gestemd dan? ik heb op silver gestemd hoor! beetje jmmr die oordelen dus nee, ik heb niet op me zelf gestemd, zo kinderachtig ben ik niet. ben natuurlijk wel nieuwsgierig wie wel op mij heb gestemd haha
R RISL Forumbewoner 6 sep 2012 #82 Soepkip, Rik zet er toch duidelijk een :jerry bij Ben ook wel benieuwd wie er op mij heeft gestemd!
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 6 sep 2012 #83 ik heb ook gestemd, heb de foto weer weg gehaalt, ik wacht tot de volgende ronde.
R RISL Forumbewoner 6 sep 2012 #84 Zoals op de pm al gezegd: de inzendtermijn is reeds verstreken. Als ik je nu nog zou bijvoegen, gaan de stemgegevens verloren. Stemmen is tot volgende week vrijdag, daarna maakt de winnaar een nieuwe wedstrijd aan en kun je opnieuw inzenden.
Zoals op de pm al gezegd: de inzendtermijn is reeds verstreken. Als ik je nu nog zou bijvoegen, gaan de stemgegevens verloren. Stemmen is tot volgende week vrijdag, daarna maakt de winnaar een nieuwe wedstrijd aan en kun je opnieuw inzenden.
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 6 sep 2012 #85 Ben benieuwd wat Silver voor ons in petto heeft, ik denk namelijk dat hij gaat winnen :thumb
K KadAstra-EF Forumbewoner 6 sep 2012 #88 ik niet :swear Allemaal bedankt hoor :jerry Rik :afro (leuke smiley)
S Silver Loopt hier de deur plat 7 sep 2012 #89 Gestemd op Jordi, aka RISL. Waarom? de locatie[ heeft vollop met het onderwerp te maken] de kleurstelling. en de andere, bedankt voor het op mij stemmen king:
Gestemd op Jordi, aka RISL. Waarom? de locatie[ heeft vollop met het onderwerp te maken] de kleurstelling. en de andere, bedankt voor het op mij stemmen king:
S Silver Loopt hier de deur plat 9 sep 2012 #91 @BlueAstraG wrote:Ben benieuwd wat Silver voor ons in petto heeft, ik denk namelijk dat hij gaat winnen :thumb ehhh... wat zei U? waar haal jij inneens al die stemmen vandaan?
@BlueAstraG wrote:Ben benieuwd wat Silver voor ons in petto heeft, ik denk namelijk dat hij gaat winnen :thumb ehhh... wat zei U? waar haal jij inneens al die stemmen vandaan?
B BlueAstraG Loopt hier de deur plat 9 sep 2012 #92 I deun't kneuw, niemand heeft uitgesproken wie op mij heeft gestemd? :hmmz
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 9 sep 2012 #93 Ik heb inmiddels ook gestemd op de foto die mij het meeste aansprak.
R RISL Forumbewoner 10 sep 2012 #94 Ik heb inmiddels ook 3 stemmen, bedankt allemaal! BlueAstraG heeft inderdaad een flinke sprong voorwaarts gemaakt!
Ik heb inmiddels ook 3 stemmen, bedankt allemaal! BlueAstraG heeft inderdaad een flinke sprong voorwaarts gemaakt!
A astraTD Forumbewoner 10 sep 2012 #97 Ik heb er nu 2 stemmen, bedankt onbekende heren (dames) :thumb
R RISL Forumbewoner 14 sep 2012 #99 Stemmen kan nog tot vanavond 20:00, de winnaar maakt de volgende aan. Ben erg benieuwd naar het volgende thema!
Stemmen kan nog tot vanavond 20:00, de winnaar maakt de volgende aan. Ben erg benieuwd naar het volgende thema!