G Ghanz Forumbewoner 2 jan 2013 #1 midnight black turbootje Silver TWA wessaa HarryBarry TeamWest KoekieTurbo RISL KadAstra-EF cooperdude Mr.F ronnie opel boy petrolhead syl-astra Kadett c 73 soepkiepe astraTD marco_tds Succes :thumbup 12 januari zal de poll sluiten !
midnight black turbootje Silver TWA wessaa HarryBarry TeamWest KoekieTurbo RISL KadAstra-EF cooperdude Mr.F ronnie opel boy petrolhead syl-astra Kadett c 73 soepkiepe astraTD marco_tds Succes :thumbup 12 januari zal de poll sluiten !
S Silver Loopt hier de deur plat 2 jan 2013 #2 Midnight black gestemd, geniaal bedacht, die spiegeling van de kalender!
R RISL Forumbewoner 2 jan 2013 #8 Heb op Silver gestemd. Bedankt voor het stemmen op mij, AstraTD en anderen!
T TeamWest Komt hier geregeld 2 jan 2013 #10 Thnx voor de stemmen petrolhead & de anderen :thumbup
N NoFear1696 Komt hier geregeld 2 jan 2013 #11 Mijn stem is voor ronnie opel boy. Opel Logo Mercedec Benz "style" :thumb
T TWA Hoort bij de inboedel 2 jan 2013 #12 RISL gestemd, nice :thumb @ Ghanz: TWAT? Heeft een andere betekenis hoor :wtf :jerry in de poll lijst sta ik niet als TWA maar als TWAT... :hmmz
RISL gestemd, nice :thumb @ Ghanz: TWAT? Heeft een andere betekenis hoor :wtf :jerry in de poll lijst sta ik niet als TWA maar als TWAT... :hmmz
K KadAstra-EF Forumbewoner 2 jan 2013 #16 Oef, nu de foto's zo mooi onder mekaar staan is een keuze maken wel heel erg moeilijk ! AstraTD heeft een hele mooie, RISL heeft ook een hele mooie Op Soepkiepe zn plaat zie ik mijzelf EN mn eigen F staan ! Teamwest: geweldig genomen met scherpte :thumbup MAAR: Mijn stem gaat naar HarryBarry :wors :wors Je moet er maar opkomen om een miniatuurautootje (jaja, ook een Opel !)zo te plaatsen dat het Logo op de velg mooi naar voren komt. En het autootje poseert ook mooi zn schoonheid Ja, Dit is vakwerk en er is over nagedacht ! :thumbup Rik
Oef, nu de foto's zo mooi onder mekaar staan is een keuze maken wel heel erg moeilijk ! AstraTD heeft een hele mooie, RISL heeft ook een hele mooie Op Soepkiepe zn plaat zie ik mijzelf EN mn eigen F staan ! Teamwest: geweldig genomen met scherpte :thumbup MAAR: Mijn stem gaat naar HarryBarry :wors :wors Je moet er maar opkomen om een miniatuurautootje (jaja, ook een Opel !)zo te plaatsen dat het Logo op de velg mooi naar voren komt. En het autootje poseert ook mooi zn schoonheid Ja, Dit is vakwerk en er is over nagedacht ! :thumbup Rik
W wimpell Komt weleens kijken 3 jan 2013 #17 Een twijfel momentje tussen risl en Syl-astra maar toch Syl-Astra Gestemd
M marco_tds Komt weleens kijken 3 jan 2013 #18 Ik twijfelde tussen Koekieturbo & teamwest, maar dan toch voor Koekieturbo gestemd.
G Ghanz Forumbewoner 5 jan 2013 #19 @TWA wrote:RISL gestemd, nice :thumb @ Ghanz: TWAT? Heeft een andere betekenis hoor :wtf :jerry in de poll lijst sta ik niet als TWA maar als TWAT... :hmmz leuk he, zo`n ongemerkt tik foutje sorry hoor, heb het inmiddels veranderd. excuus!
@TWA wrote:RISL gestemd, nice :thumb @ Ghanz: TWAT? Heeft een andere betekenis hoor :wtf :jerry in de poll lijst sta ik niet als TWA maar als TWAT... :hmmz leuk he, zo`n ongemerkt tik foutje sorry hoor, heb het inmiddels veranderd. excuus!