stekker van cockpitje ascona c

@linfiel wrote:Zo Willen hier ben ik wel jaloers op, mag ik niet zo'n tellerbak die er bij mijn in hoort overnemen van je.

Ik heb nu 2 zonder toerenteller paneeltjes liggen, en zoek er nog een MET toerenteller..

dus ruilen is geen probleem..

edit: die met de vacuum meter (C1) houd ik wel voor mijn vitrinekast die ik niet heb.

Ik gaat nu onderweg om mijn 2e Ascona-C Hatchback op te halen welke ik zaterdag gekocht heb.

Willem

nou vandaag de teller erin geplugt met toerenteller en kan je dus vertellen dat ie niet plug en play is met de stekker.olie lampje brand wel goed,zet ik knipperlicht aan gaat accu lampje knipperen en voltage van accu doet helemaal niks.dus nog steeds opzoek na een how to om de kabels op de stekker om te pluggen

Dat gaf ik al eerder aan....

Zelf even doormeten! Ik kan je wel aangeven wat waaraan verbonden moet worden qua draadkleuren. Je kan ze dan doormeten op de printplaat van de tellerbak.

vaag,bij mijn Asci ging het wel in 1 keer,was een 1.6S uit begin 1984,klok heb ik nog liggen,zit nu een LCD dash in van een Kadett GSI

lijntjes volgen op de C1 teller, draad van de drukmeter zal je nog moeten leggen, incl druksensor plaatsen.

etc etc.

Willem

Terug
Naar boven