D dr_antrax Komt hier geregeld 10 mei 2010 #1 vraagje de aandrijfas van me vriendin de corsa moet vervangen worden. zijn er verschillen in de aandrijfassen van corsa of maakt het niet uit of het van een 1.6 of 1.4 is. het gaat om een corsa b 1.6 16v gsi
vraagje de aandrijfas van me vriendin de corsa moet vervangen worden. zijn er verschillen in de aandrijfassen van corsa of maakt het niet uit of het van een 1.6 of 1.4 is. het gaat om een corsa b 1.6 16v gsi
C corsaboy Hoort bij de inboedel 10 mei 2010 #3 als je de as compleet met homokineten vervangt maakt het niet uit? Maar hoezo de as vervangen? is deze gebroken of heb je kapotte homokineet. Losse homokineet is goedkoper als een complete as
als je de as compleet met homokineten vervangt maakt het niet uit? Maar hoezo de as vervangen? is deze gebroken of heb je kapotte homokineet. Losse homokineet is goedkoper als een complete as
Y youri_corsa_gsi Post best veel 10 mei 2010 #4 Ik heb nog wel een lange as liggen incl homokineten volgens mij. In de buurt van Rotterdam
O otdh Loopt hier de deur plat 10 mei 2010 #5 heb hier nog de L+R as van een b gsi liggen je hebt me nr haha ( en zie je morgen ) Marc
D dr_antrax Komt hier geregeld 10 mei 2010 #6 origineel gepost door otdh heb hier nog de L+R as van een b gsi liggen je hebt me nr haha ( en zie je morgen ) Marc ok thx zie je morgen
origineel gepost door otdh heb hier nog de L+R as van een b gsi liggen je hebt me nr haha ( en zie je morgen ) Marc ok thx zie je morgen
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 11 mei 2010 #7 en nee, zit geen verschil in de assen. zijn allemaal uitwisselbaar
F freek corsa Hoort bij de inboedel 11 mei 2010 #8 origineel gepost door sjoerdie en nee, zit geen verschil in de assen. zijn allemaal uitwisselbaar De aandrijf as van een 1.6 16V GSI heeft 22 tanden. De aandrijf as van een corsa B heeft 28 tanden. Maar zo lang je de homo kineet er niet af haald kun je het wel uitwisselen. Het is alleen lastig als je ooit een 2 liter motor erin wil gaan hangen.
origineel gepost door sjoerdie en nee, zit geen verschil in de assen. zijn allemaal uitwisselbaar De aandrijf as van een 1.6 16V GSI heeft 22 tanden. De aandrijf as van een corsa B heeft 28 tanden. Maar zo lang je de homo kineet er niet af haald kun je het wel uitwisselen. Het is alleen lastig als je ooit een 2 liter motor erin wil gaan hangen.
D dr_antrax Komt hier geregeld 11 mei 2010 #9 ok bedankt allemaal weet ik voor volgende keer dat ze allemaal passen