Ff een tijd gelede maja.
De OPC rijd weer!
Na binnen komen van het vliegwiel, waar ik nogal me twijfels over had gezien hij 4kg is dus erg licht..
Toch alles gemonteerd en alles paste perfect.
Het blok zat er met 1.5 uur onder de auto.
Het aansluiten was het meeste werk maar dit is uiteindelijk ook netjes gelukt. Kreeg alleen de verkeerde voorpijp.. en was uiteindelijk niet meer leverbaar... Lekker weer.. Dan de oude er maar weer op.
Met eerste keer starten heb ik zonder ontsteking gedaan zodat er wel overal een beetje olie zat. Daarna laten lopen en sloeg heel snel aan..
Zat een vlinke ratel in het blok en liep niet goed.. Zag de bui alweer hangen..:S Bleek 1 stekker van een injector zat er niet goed op en draaide daarna goed.. De ratel was na 5min weg met het vulle van de stoters.. Zo draaide het blokje veel netter als dat ik hem kocht..
Daarna ff gereden en reed heerlijk soepel goeie gas reactie.
Enkel kreeg ik weer gezeik.. De oliekoeler slang had ik niet goed erin gedrukt en plofte eraf.. Alles meteen onder natuurlijk.
Dat gefixt kwam ik erachter dat hij olie lekte.. zucht zoeke zoeke zoeke en niet vinden.
Uiteindelijk zag ik het bleek dat er geen pakking zat de oliekoeler adaptor op het blok snel naar opel dealer gereden en die pakking kreeg ik zo mee.. Die gemonteerd en lekt niet meer

jeej.
Na aan tal km rijden verbaasde mij hoe goed hij eigenlijk reed.. het motortje lkkr snorre en heerlijk soepel.
En met volgas gaat hij als een speer de toeren in en komt zeker goed voorruit.. Zo ging hij niet als bij testrit..
Vanavond ff stukie toeren en beetje vertrouwe terug krijgen..
Foto's zal ik morgen wel plaatse.