[rquote=1840234&tid=140354&author=nexus6]@vans91 in rotterdam zal je mij idd kunnen zien rond rijden ,op meetings kom ik tot nu toe nog niet.
en @louwe 16 klepper,hoort er toch allemaal bij op een forum ,anders zou het forum ook een beetje saai
gaan worden toch,en vragen mag toch en krijgen is nog maar de vraag,maar dat is mijn mening maar hoor,moet men verder ook niks achter zoeken ,anders moeten we daar straks ook weer een apart forum over openen
Dating-site voor opelelaars hahaha ,man met opel kadet zoekt vrouw met corsa

[/rquote]
yo, man met opel kadett is hier
vroeger ging dat anders best goed, dat daten via t forum :angel:angel