Stationtopic Astra

Onze 1 maand oude Astra K Sports Tourer

IMG_2122_zpsxzttripb.jpg

Ik ben sinds afgelopen weekend ook trotste eigenaar van een Astra Sports Tourer Innovation :) . Qua uiterlijk is hij eigenlijk identiek aan die van 'dePross' een paar posts terug hier.

Het enige wat mij momenteel een beetje stoort is dat de piano black inlegsierlijsten bij stevige zon zoals voorbije dagen soms erg hard kan reflecteren. Zijn er nog eigenaars waar dit al bij is opgevallen?

@Cinetonic wrote:Ik ben sinds afgelopen weekend ook trotste eigenaar van een Astra Sports Tourer Innovation :) . Qua uiterlijk is hij eigenlijk identiek aan die van 'dePross' een paar posts terug hier.

Het enige wat mij momenteel een beetje stoort is dat de piano black inlegsierlijsten bij stevige zon zoals voorbije dagen soms erg hard kan reflecteren. Zijn er nog eigenaars waar dit al bij is opgevallen?

Er is een carbon look vervanging.. voor bij de assessoren Opel.

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

@aapje1963 wrote:@Cinetonic wrote:Ik ben sinds afgelopen weekend ook trotste eigenaar van een Astra Sports Tourer Innovation :) . Qua uiterlijk is hij eigenlijk identiek aan die van 'dePross' een paar posts terug hier.

Er is een carbon look vervanging.. voor bij de assessoren Opel.

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

Heb je dit ergens gezien dan? Kan je hiervan een linkje geven? Ik vind hier niks over terug.

Terug
Naar boven