A Astra H OPC-Line Post best veel 28 jun 2015 #1.202 Bandenmaat is 245-35 r20. Zelfde maat als op jouw astra liggen.
C corsaforever Post best veel 17 aug 2015 #1.203 Mijn oude station Is er iemand die weet of hij nog leeft?
A Astra H OPC-Line Post best veel 29 nov 2015 #1.207 Gisteren met mn maat dubbele uitlaat gemonteerd/gemaakt onder sportstourer. Ziet er goed uit alleen nog onderlip bumper terug monteren.
Gisteren met mn maat dubbele uitlaat gemonteerd/gemaakt onder sportstourer. Ziet er goed uit alleen nog onderlip bumper terug monteren.
A Astra H OPC-Line Post best veel 30 nov 2015 #1.210 Net ff onderlip bumper teruggeplaatst na rechtse uitlaatopening erin gemaakt te hebben. Klaar en staat m super.
Net ff onderlip bumper teruggeplaatst na rechtse uitlaatopening erin gemaakt te hebben. Klaar en staat m super.
C Callewaert Lid 14 dec 2015 #1.211 @Engee wrote:De Astra ook maar eens op winterbanden gezet. :thumb Damn, die velgen... :wub Mag ik weten waar je deze gehaald hebt?
@Engee wrote:De Astra ook maar eens op winterbanden gezet. :thumb Damn, die velgen... :wub Mag ik weten waar je deze gehaald hebt?
Opeltje17 Forumbewoner 14 dec 2015 #1.212 Zijn gewoon stalen wielen met wieldoppen, doppen zijn alleen zwart gespoten.
J juruca Post best veel 14 dec 2015 #1.213 @Astra H OPC-Line wrote:Net ff onderlip bumper teruggeplaatst na rechtse uitlaatopening erin gemaakt te hebben. Klaar en staat m super. Wanneer wordt tie weer eens gewassen Ziet er goed uit hoor :thumb
@Astra H OPC-Line wrote:Net ff onderlip bumper teruggeplaatst na rechtse uitlaatopening erin gemaakt te hebben. Klaar en staat m super. Wanneer wordt tie weer eens gewassen Ziet er goed uit hoor :thumb
E Engee Post best veel 15 dec 2015 #1.214 @Callewaert wrote:@Engee wrote:De Astra ook maar eens op winterbanden gezet. :thumb Damn, die velgen... :wub Mag ik weten waar je deze gehaald hebt? Idd wat Opeltje17 zegt; zijn de originele stalen wielen met hoogglans zwart gespoten wieldoppen.
@Callewaert wrote:@Engee wrote:De Astra ook maar eens op winterbanden gezet. :thumb Damn, die velgen... :wub Mag ik weten waar je deze gehaald hebt? Idd wat Opeltje17 zegt; zijn de originele stalen wielen met hoogglans zwart gespoten wieldoppen.
S Supermotard Post best veel 31 jan 2016 #1.216 Super dik, OPC-Line 20Inch, Juiste kleur !! Het is dat ik nu diesel rij maar anders :thumb :thumbup Had ik zeker bij deze 1.6 Turbo gaan kijken Aangezien mijn banden bijna aan vervanging toe zijn ben ik gaan zoeken naar deze wielen en kwam deze tegen. Alleen nog meer verlagen dan orgineel ben ik niet zo van, maar is met deze 20 inch wel nodig.
Super dik, OPC-Line 20Inch, Juiste kleur !! Het is dat ik nu diesel rij maar anders :thumb :thumbup Had ik zeker bij deze 1.6 Turbo gaan kijken Aangezien mijn banden bijna aan vervanging toe zijn ben ik gaan zoeken naar deze wielen en kwam deze tegen. Alleen nog meer verlagen dan orgineel ben ik niet zo van, maar is met deze 20 inch wel nodig.
S Small Sexy Post best veel 10 feb 2016 #1.217 Mag deze hierbij? C20XE op kenteken, is ook nog een beetje gekieteld. Nokkenassen, gechipt, licht vliegwiel, groep N Simons (Botter) uitlaat en SFI vervanger.
Mag deze hierbij? C20XE op kenteken, is ook nog een beetje gekieteld. Nokkenassen, gechipt, licht vliegwiel, groep N Simons (Botter) uitlaat en SFI vervanger.
L linfiel Post best veel 10 feb 2016 #1.218 Deze mag gezien worden, prachtig mooi strak station karretje, niks meer aan doen, ik hou ervan.
wim-v6 Forumbewoner 13 mrt 2016 #1.220 Mooie auto, strakke kleur verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini