Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik kan echt niet wachten tot ik morgen mijn nieuwe speelgoed kan gaan ophalen. Als ik foto's heb en eraan ga beginnen zal ik er wel een topic over openen.
Deze strakke Astra F heb ik al 8 jaar met 165.000 km pas op de teller.
Motor is 1.6 8V
Bandenmaat 215/40/17 en 7 1/2J Ronal velgen met Remus uitlaat.
Niks nog geen roest, misschien was dit gewoon een goed bw.jaar juli 1996
mooie grill heb ik ook gedaan bij mijn vectra..maar ook zeker een nettte astra,tis dat de mijne zoveel problemen had anders ws hij er mischien nog wel....
Sinds 't begin van de winter op nieuwe stalen velgen met nieuwe Vredestein Snowtrac 3 winterbanden en sinds vorige week 50/30 verlaagt dmv veren en schokdempers.
Zal binnenkort eerst een setje FK angel eyes in komen met 8000k xenon. Ook komen er dan een setje heldere zwarte richtingaanwijzers in de voorschermen. Proberen om zwarte achterlichten te scoren. Verder een Rieger grille, GSi voorbumper, elektrische en verwarmbare in kleur meegespoten Astra F2 buitenspiegels, portiergrepen in kleur meespuiten en een setje lichtmetaal.
Dan is ie naar mijn smaak wel klaar.
Maar komende week zal eerst de cv worden uitgebreid met klapsleutels met afstandbediening.
[rquote=1846221&tid=83325&author=Alfred]Sinds 't begin van de winter op nieuwe stalen velgen met nieuwe Vredestein Snowtrac 3 winterbanden en sinds vorige week 50/30 verlaagt dmv veren en schokdempers.
[/rquote]
damnn:wors ik zou je er zo 2000,- voor willen geven.
Haha, dankje. :thumbup Bedoeling is dat ie nog een paar jaar blijft. Maar misschien gaat ie ook wel sneller weg als verwacht ivm potentiële aanschaf diesel. Maar dan zijn we al ver in het najaar.