Precies de reden waarom ik ze heb gekocht voor m'n moeder. Ik heb er een set 4300K lampen bij besteld (moeten nog geleverd worden, hopelijk zijn ze op voorraad); dat geeft het meeste licht en is (gelukkig) niet voorzien van die irritante (goedkoop ogende) blauwe gloed. In de Audi's had ik uit noodzaak altijd 6000K, en vond dat altijd net wat te blauw..
Ik heb €79 betaald voor de achterlichten (spijt, nauwelijks verschil, en lijken geenszins op de productfoto die in de catalogus stond) en €129 voor de koplampen. Daarbij zat dus inbegrepen een relais-kabelset, wat ik niet had verwacht!
Die kabelset dient om de originele bekabeling te vervangen, zodat de stroom voor de lampen niet via dunne draadjes via het slot etc. gaat, maar via een dikke kabel, direct op de accu (foto's volgen), die middels een relais worden ingeschakeld (die schakelt weer met de originele bekabeling; er wordt dus ook niets geknipt in de originele kabels.
Wel twijfel ik erover om de angel eyes uit te zetten, en een 5W lampje in de mistlichten te boren of zo, en die als standlicht te gebruiken. Ik vind de angels wat sjonnie-achtig ogen, maar da's iets dat we mettertijd maar gaan bekijken.