Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb het probleem gevonden. Bedankt voor de tips
het was toch een lek in een van de bougie kabels. ik had dit uitgesloten omdat deze recent vervangen waren.
maar dit neemt niet weg dat mijn temp. meter in de auto in het blauw blijft staan en niet naar de 90 graden gaat. alleen als ik in de file sta dan gaat hij bijna naar de 100 graden en begint de ventilator te koelen.
Weet iemand misschien wat hier de oorzaak van kan zijn???
dat is waarschijnlijk je thermostaat die een beetje open blijft staan ,tijdens het rijden heb je rij wind waardoor die meer koelt en, in de file niet daarom wordt die dan wel warm.
ik heb het probleem gevonden. Bedankt voor de tips
het was toch een lek in een van de bougie kabels. ik had dit uitgesloten omdat deze recent vervangen waren.
maar dit neemt niet weg dat mijn temp. meter in de auto in het blauw blijft staan en niet naar de 90 graden gaat. alleen als ik in de file sta dan gaat hij bijna naar de 100 graden en begint de ventilator te koelen.
Weet iemand misschien wat hier de oorzaak van kan zijn???
dat is waarschijnlijk je thermostaat die een beetje open blijft staan ,tijdens het rijden heb je rij wind waardoor die meer koelt en, in de file niet daarom wordt die dan wel warm.
kost niet zo gek veel, en je motor komt dan weer mooi op temperatuur.
krijg je wel warme lucht in het interieur?
volgens mij zit de termostaat bij dit type motoren achter de distributieriem. dit moet er dus wel vanaf, incl. achterste distributiekap en nokkenas tandwiel
kost niet zo gek veel, en je motor komt dan weer mooi op temperatuur.
krijg je wel warme lucht in het interieur?
volgens mij zit de termostaat bij dit type motoren achter de distributieriem. dit moet er dus wel vanaf, incl. achterste distributiekap en nokkenas tandwiel
ja wel warme lucht alleen niet uit de middelste 2 gaten.
ik heb al geïnformeerd wat het kost om de thermostaat te vervangen hij kwam op ongeveer 200 euro dat vind ik nogal wat..... en zelf doen is nogal ingewikkeld je moet inderdaad de distributie riem verwijderen enzo.
ja wel warme lucht alleen niet uit de middelste 2 gaten.
ik heb al geïnformeerd wat het kost om de thermostaat te vervangen hij kwam op ongeveer 200 euro dat vind ik nogal wat..... en zelf doen is nogal ingewikkeld je moet inderdaad de distributie riem verwijderen enzo.
[rquote=1831607&tid=139526&author=mass18]ja wel warme lucht alleen niet uit de middelste 2 gaten.
[rquote=1831607&tid=139526&author=mass18]ja wel warme lucht alleen niet uit de middelste 2 gaten.
volgens mij kan het niet zoveel kwaad om te rijden met een thermostaat die open blijft staan ,waarschijnlijk is het benzine verbruik iets hoger omdat die niet op temperatuur komt .
je kan ook je radiator voor een deel afplakken met karton dan zal die wel warm worden maar hou je temperatuur meter de eerste ritten in de gaten want, als je em t veel af plakt dan word die te heet en kookt die over.