S stillekracht Komt hier geregeld 22 mrt 2011 #46 zit er nog een externe cd wisselaar aan deze radio vast ?
S stillekracht Komt hier geregeld 22 mrt 2011 #47 zit er nog een externe cd wisselaar aan deze radio vast ?
L Lecson Lid 31 mrt 2011 #50 De zomer komt eraan maar nogsteeds kan ik mijn standkachel niet gebruiken, en de radio ook niet volledig HELP
De zomer komt eraan maar nogsteeds kan ik mijn standkachel niet gebruiken, en de radio ook niet volledig HELP
L Lecson Lid 31 mrt 2011 #51 De zomer komt eraan maar nogsteeds kan ik mijn standkachel niet gebruiken, en de radio ook niet volledig HELP
De zomer komt eraan maar nogsteeds kan ik mijn standkachel niet gebruiken, en de radio ook niet volledig HELP
wim-v6 Forumbewoner 2 apr 2011 #52 Die standkachel kan je laten nakijken bij een Webasto dealer. die hebben hier meer kaas van gegeten dan de OPEL dealers. radio ben ik niet zo bekend mee. Willem
Die standkachel kan je laten nakijken bij een Webasto dealer. die hebben hier meer kaas van gegeten dan de OPEL dealers. radio ben ik niet zo bekend mee. Willem
wim-v6 Forumbewoner 2 apr 2011 #53 Die standkachel kan je laten nakijken bij een Webasto dealer. die hebben hier meer kaas van gegeten dan de OPEL dealers. radio ben ik niet zo bekend mee. Willem
Die standkachel kan je laten nakijken bij een Webasto dealer. die hebben hier meer kaas van gegeten dan de OPEL dealers. radio ben ik niet zo bekend mee. Willem