Standaard Intellilux LED Koplampen in de Grandland business edition.

Guus F

Lid
Ik heb de Plug-in hybride afgeleverd gekregen en volgens de verkoopfolder van 10-2025 moeten in de standaard business versie de Intellilux HD Led lampen zitten. Dit zijn adaptieve lampen zoals ik op internet alsmede in de gebruiksaanwijzing terug kan vinden.
Nu zitten in mijn auto "standaard " Led lampen zonder adaptieve eigenschappen en zelfs met handmatige hoogteverstelling !

Zijn er nog meer berijders die niet de juiste koplampen hebben ? Ik ben namelijk al weken met de dealer in discussie, welke mij al gelijk heeft gegeven, maar Opel Nederland zegt dat ik dan de Intellilux HD matrix Led in het tech pakket had moeten nemen. Opel blijkt dus voor dezelfde lampen een "matrix " toevoeging in de naam te hebben bedacht !!!!!

Dit lijkt mij een geval van misleiding !
Verkoopfolder 10-2025.webp

Laatst bewerkt:
@Guus F , vergelijkbare ervaring, aug 2025 business edition kleur Copper besteld. Bij uitlevering in Maart 2026 bleek de auto maar liefst 3000 euro duurder. Uitleg dealer, er heeft na bestelling een overgang naar nieuw modeljaar plaatsgevonden waarbij er wijzigingen zijn in business edition uitvoering waardoor enkele opties waaronder led matrix verlichting niet meer standaard zijn maar in het optionele ‘Technologie pakket’ zijn gestopt. Ook de kleur die bij bestellen standaard was bleek nu niet meer standaard en was 799 euro extra. Importeur heeft zonder overleg besloten het additionele pakket toe te voegen waardoor de auto in totaal dus bijna 3000 euro duurder was, lease dus impact op bijtelling.

Terug
Naar boven