R RonRacer Lid 31 mrt 2010 #22 origineel gepost door OPCdriver Hallo Ron , ik heb nog een nieuw K&N inleg filter voor je auto , als je ineteresse hebt kun je me u2u sturen of mailen (zie m'n profile). Groet Marcel. bedankt. ik zal het in mn achterhoofd houden.
origineel gepost door OPCdriver Hallo Ron , ik heb nog een nieuw K&N inleg filter voor je auto , als je ineteresse hebt kun je me u2u sturen of mailen (zie m'n profile). Groet Marcel. bedankt. ik zal het in mn achterhoofd houden.