T testdrive Komt hier geregeld 3 feb 2010 #1 heey ik heb een nieuwe sportdemper nodig. weten jullie misschien een paar goede site's waar ik die kan kopen. universeel of orgineel maakt niet uit moet ik nog even over nadenken
heey ik heb een nieuwe sportdemper nodig. weten jullie misschien een paar goede site's waar ik die kan kopen. universeel of orgineel maakt niet uit moet ik nog even over nadenken
H hanskadett Loopt hier de deur plat 4 feb 2010 #2 heb hier nog een 100mm sebring liggen kan ik je ook nog monteren indien gewenst
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 4 feb 2010 #4 Gorep A is zeker het mooiste Anders zou ik voor dubbel 4kant of dubbel rond gaan. Of ovaal aan beide zijden. De volgende dempers zijn van nl power voor een kadett E Deze staat geen merk / type bij....
Gorep A is zeker het mooiste Anders zou ik voor dubbel 4kant of dubbel rond gaan. Of ovaal aan beide zijden. De volgende dempers zijn van nl power voor een kadett E Deze staat geen merk / type bij....
B bettus accu Loopt hier de deur plat 4 feb 2010 #5 ik vind die laatste wel mooi! niet te overdreven, gewoon netjes!
J jblfreak Hoort bij de inboedel 4 feb 2010 #6 k heb ook nog een nette sebring te koop staan is zgan vraagprijs is 75 €