In amsterdam is beter! Mijn vriendin woont in duivendrecht ben daar meestal in het weekend dus moeten misschien dan maar een keertje afspreken. Is die uitlaat trouwens te monteren op straat? Of is er echt een brug nodig ivm achteras? Mijn krik past zowieso ook niet meer door die sideskirts.. Die er HELAAS niet afgaan omdat ze zijn gelijmd. Dus weet niet of dat uberhaupt te doen is?