Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
spacers met langere bouten gebruiken.. zou jammer zijn als je op de (snel)weg rijdt en dat je bouten loskomen en dat je je wielen verliest
of als rallyauto stijl draadeind erin draaien en met wielmoeren werken
dan kunnen gewoon de spacers eraan en de velg erop..
wel kijken of je spacers hebt met centreerring.. normaal zit dit in de velg ( bij een aftermarket velg).. maar als die de naaf niet meer raakt is de kans er dat je wiel niet meer gecentreerd staat
@bart-gsi wrote:spacers met langere bouten gebruiken.. zou jammer zijn als je op de (snel)weg rijdt en dat je bouten loskomen en dat je je wielen verliest
of als rallyauto stijl draadeind erin draaien en met wielmoeren werken
dan kunnen gewoon de spacers eraan en de velg erop..
wel kijken of je spacers hebt met centreerring.. normaal zit dit in de velg ( bij een aftermarket velg).. maar als die de naaf niet meer raakt is de kans er dat je wiel niet meer gecentreerd staat
He Bart
Dank voor je reactie
Ik wist niet eens dat er langere bouten in kunnen ik dacht dat die aan de verbreders zaten
dat ligt aan de breedte van de verbreders. ik heb 1,5cm en daar moest ik het laatste puntje (waar toch geen schroefdraad opzit) eraf slijpen. is in en kwartiertje gebeurd, stelt niets voor
@alphox wrote:dat ligt aan de breedte van de verbreders. ik heb 1,5cm en daar moest ik het laatste puntje (waar toch geen schroefdraad opzit) eraf slijpen. is in en kwartiertje gebeurd, stelt niets voor
He alphox
Ik heb manoogian velgen
Is 15 mm voldoende
Het mooie is als hij ongeveer gelijk licht aan de carroserie denk ik ?
Dit is allemaal nieuw voor me dus ik probeer zoveel mogelijk info in te winnen