O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 13 sep 2009 #21 Ik zou je aanraden, Brembo schijven, en TRW Lucas blokken Iedereen andere merk hea, tis maar wat je budget aankan
Ik zou je aanraden, Brembo schijven, en TRW Lucas blokken Iedereen andere merk hea, tis maar wat je budget aankan
D Dennis-Corsa-B Loopt hier de deur plat 13 sep 2009 #22 als er een standaard blok in lig zou ik gwoon normale schijfjes eronder doen nix bijzonder is goedkoper ook
als er een standaard blok in lig zou ik gwoon normale schijfjes eronder doen nix bijzonder is goedkoper ook
O Onderbroekie Loopt hier de deur plat 13 sep 2009 #23 origineel gepost door Dennis-Corsa-B als er een standaard blok in lig zou ik gwoon normale schijfjes eronder doen nix bijzonder is goedkoper ook Klopt :thumbup tis maar wat de budget is.
origineel gepost door Dennis-Corsa-B als er een standaard blok in lig zou ik gwoon normale schijfjes eronder doen nix bijzonder is goedkoper ook Klopt :thumbup tis maar wat de budget is.
D DarkMaster Lid 24 jan 2010 #24 Ik wil graag velgen aanschaffen onder me Corsa B Sport '99 van 16'' 195 voor en 205 achter.. Me Corsa is niet verlaagd.. past dit kwa breedte? Thnx Alvast!!!
Ik wil graag velgen aanschaffen onder me Corsa B Sport '99 van 16'' 195 voor en 205 achter.. Me Corsa is niet verlaagd.. past dit kwa breedte? Thnx Alvast!!!