Spiegel er vanacht half afgetrapt

Hallo,



Vanancht is mijn spiegel er half afgetrapt, het betreft een astra station van 2006

is er iemand die het zwarte kapje heeft liggen??



ik zou er reuze mee geholpen zijn





gr Fred
 
Terug
Naar boven