koenelsenaar
Loopt hier de deur plat
Hallo,
Het tankklepje van mijn B2 is nogal gammel, is hier wat aan te doen? Als ik hem wil sluiten moet ik hem precies in het houdertje drukken, want hij kan alle kanten op.
Het tankklepje van mijn B2 is nogal gammel, is hier wat aan te doen? Als ik hem wil sluiten moet ik hem precies in het houdertje drukken, want hij kan alle kanten op.